ورود / ثبت نام
پروفایل سوابق سفارش خروج

دسته بندی کالاها

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید




کد یکبار رمز خود را وارد کنید

شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید
0 تومان
مطالب
پیگیری سفارش


مقطر شلیور پارسی طب 1 لیتر

وضعیت: ناموجود
قیمت: ۰ تومان
رتبه: هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
تعداد:
1

ثار فارماکولوژیک و مکانیسم اثر مقطر گیاهی مخلوط 7 گیاه بیماری­های کبدی

یکـی از دلایل آسیب کبد در انسداد صفراوی، افزایش اسیدهای صفراوی و تغییر در تعادل اکسیدان -آنتی‌اکسیدان اسـت که با تحریـک پر اکسیداسیون لیپیـدی منجـر بـه عـوارض متعدد می­گردد. این مقطر با دارا بودن عصـاره گیـاهانی ازجمله کاسـنی و خار مریم که حـاوی مقادیر زیادی از آنتوسیانین­ها، ویتامین­های A و C می­باشد، باعث محـدود نمـودن التهـاب و کاهش عوارض ناشی از کلستاز می­گردد. به­علاوه شلیور از طریــق کــاهش فعالیــت عوامــل اکســیدان و افـزایش فعالیـت عوامـل آنتی‌اکسیدان ، سبب حفاظت کبد در برابر فیبروز ناشی از تترا کلریـد کـربن می­گردد.

مشکلات پوستی

یک تقویت‌کننده مفید کبدی، مانند شلیوربرای بازگرداندن سلامت به پوست در عوارض کبد چرب مفید می­باشد. ترکیبات شلیور، با پایین آوردن املاح صفراوی در خون، عوارض پوستی ازجمله خارش، کهیر و انواع حساسیت‌ها و نیز اگزما و پسوریازیس را مرتفع می­نماید.

تمامی گیاهان دارویی به‌کاررفته در شلیور دارای آنتی‌اکسیدان‌های قوی می­باشند، و به تولید صفرا ، حذف مواد سمی از کبد ، کاهش تخریب دیواره سلول‌های کبد و تصفیه خون کمک می­کنند، و درنتیجه در کاهش مشکلات پوستی مؤثر است.سیلیمارین موجود در شلیور در بهبود پسوریازیس نقش بسیار مهمی دارد و علت آن ، به دلیل دفع متابولیک‌های ناخواسته از سلول‌های بدن مخصوصاً کبد و همچنین مهار سنتز لوکس‌ترین‌ها باشد.

 

درمان یرقان

افزایش غیرطبیعی غلظت بیلی­ روبین در خون که ناشی از عدم کارکرد صحیح کبد می­باشد باعث رنگ زرد در پوست و سفیدی چشم می­شود. ترکیبات شلیور، بیلی‌روبین و میزان مالون دی آلدئید کبد را کاهش و سطوح آلبومین، پروتئین و سطوح آنزیم­های آنتی‌اکسیدانی کبدی را افزایش می­دهند و درنتیجه منجر به بهبود بیماری می ­شوند.

کنترل قند خون

مواد مؤثره حاصل جمع هر یک از گیاهان دارویی بکار رفته در شلیور با جلوگیری از ورود اسیدهای چرب به داخل سلول­های کبدی  و افزایش سوخت‌وساز چربی در داخل سلول­های کبدی از تجمع چربی در کبد جلوگیری و درنتیجه باعث کنترل قند خون می‌گردند.

دستور مصرف :یک وعده در روز و به میزان یک استکان معمولی (80 تا 120 سی‌سی)
زمان مصرف: 2 ساعت قبل از ناهار

محصولات مشابه

ثبت نقد و بررسی

نقد و بررسی

اولین نفری باشید که نقد و بررسی خود را در مورد این کالا ثبت می کنید
test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test