ورود / ثبت نام
پروفایل سوابق سفارش خروج

دسته بندی کالاها

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید




کد یکبار رمز خود را وارد کنید

شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید
0 تومان
مطالب
پیگیری سفارش


رازیانه 125 گرمی

وضعیت: موجود
قیمت: ۱۰۰۰۰ تومان
رتبه: هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
تعداد:
1

رازیانه 125 گرمی

 

مقابله با بوی بد دهان

 

جویدن مقدار کمی تخم رازیانه نفس شما را  بعد از خوردن غذا  خوشبو و تازه خواهد کرد و  مخصوصا  باعث از بین رفتن  بوی بد دهان بعد از خوردن یک وعده غذایی با بوی زیاد خواهد شد.

 

رازیانه  به دلیل داشتن خواص ضد میکروبی با میکروبهایی که باعث بوی بد دهان و نفس بدبو می شوند، مقابله می کند. خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی گیاه رازیانه نیز باعث بهبود زخمها و آفت های لثه می گردد. علاوه بر جویدن تخم رازیانه، شما می توانید  برای کاهش بوی بد دهان، دمنوش ولرم رازیانه را در دهان خود گردانده  و غرغره کنید.

 

کمک به گوارش

 

گیاه رازیانه بطور اساسی در بهبود مشکلات گوارشی نظیر سوء هاضمه، نفخ، نفخ شکم، یبوست، کولیک یا دل پیچه، گاز روده ، سوزش معده و حتی سندرم روده تحریک پذیر سودمند می باشد.

 

این گیاه باعث تحریک هضم شده و به دلیل اثر بادشکنی که دارد دستگاه گوارش را التیام بخشیده و از تشکیل باد و گاز جلوگیری می کند. به علاوه، می تواند به ساخت مجدد سیستم گوارشی بعد از پرتو درمانی یا شیمی درمانی کمک کند.

 

جویدن یک قاشق چایخوری تخم رازیانه  بعد از وعده های غذایی به هضم غذاها و بهبود معده درد و نفخ کمک می کند. زمانی که از سوء هاضمه رنج می برید، می توانید دمنوش رازیانه بنوشید یا نصف قاشق چایخوری پودر تخم رازیانه را همراه با آب و دو بار در روز مصرف کنید.

 

بهبود مشکلات قاعدگی در زنان با گیاه رازیانه

 

تخم رازیانه  دارای خاصیت زیاد کننده قاعدگیست که باعث تنظیم خونریزی قاعدگی می شود. این گیاه همچنین حاوی فیتواستروژن هایی ست که به مشکلاتی نظیر سندرم پیش از قاعدگی، اختلالات یائسگی و بزرگ شدن سینه کمک می کند.

 

تحقیقی که توسط محققان ایرانی در دانشگاه علوم پزشکیبابل در سال 2012 انجام گرفته نیز نشان می دهد که گیاه رازیانه می تواند به کاهش علائم قاعدگی دردناک کمک کند.

 

جدای از منافعی که بر قاعدگی دارد، گیاه رازیانه بطور سنتی به عنوان ماده ای شیر افزا برای افزایش تولید شیر در مادران شیرده استفاده می شده است. این گیاه همچنین به عنوان داروی گیاهی  تقویت کننده میل جنسی در مردان و زنان عمل می کند

محصولات مشابه

ثبت نقد و بررسی

نقد و بررسی

اولین نفری باشید که نقد و بررسی خود را در مورد این کالا ثبت می کنید
test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test