ورود / ثبت نام
پروفایل سوابق سفارش خروج

دسته بندی کالاها

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید




کد یکبار رمز خود را وارد کنید

شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید
0 تومان
مطالب
پیگیری سفارش


محلول گیاهی مجیک لیور حجم 500 میلی لیتر

وضعیت: ناموجود
قیمت: ۰ تومان
رتبه: هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
تعداد:
1

محلول گیاهی مجیک لیور حجم 500 میلی لیتر

کبد یکی از بزرگ‌ترین و حساس‌ترین اندام‌های حیاتی بدن بوده و عملکردهای مختلف و بسیار مهمی به‌وسیله‌ی سلول‌های کبدی یا هپاتوسیت‌ها انجام می‌گیرد. وظایف محوله به کبد توسط هیچ سیستم دیگری در بدن قابل انجام نیست و در حال حاضر، هیچ اندام مصنوعی یا دستگاهی که توانایی تقلید تمام عملکردهای کبد را داشته باشد وجود ندارد.

 

این عضو توسط سلول‌هایی، خودش را بازسازی و پاک سازی می‌کند و به‌طور طبیعی فاکتورهای زیان‌آور در مواد غذایی را گرفته و به‌طور کاملا بدون ضرر وارد سیستم‌های دیگر بدن می‌کند. با توجه به این‌که نشانه‌های اولیه‌ی بیمارهای کبدی هنگامی بروز می‌کنند که این اندام حیاتی آسیب جدی دیده است، بنابراین آشنایی هرچه بیشتر با راه‌های محافظت و سم‌زدایی این عضو مهم بدن می‌تواند کمک بسیار زیادی به سلامت کل بدن نماید.

 

ما با علم به پیامدهای جبران‌ناپذیر داروهای شیمیایی و با توجه به پژوهش‌های بالینی فراوان و بررسی‌های انجام‌شده بسته به‌سلامت جسمی کسانی که در سنین گوناگون و با شدت بیماری متفاوت به مراکز درمانی مراجعه نموده‌اند، از مشکلات پیش رو آگاه و راه‌های کنترل و بهبود آن را شناسایی و موردبررسی قرار داده‌ایم. تلاش نموده‌ایم تا با بهره‌مندی از دانش متخصصین متعهد و مجرب، گیاهان دارویی مؤثر را فرآوری نموده و با تولید این مقطر بی‌نظیر، بیمار را از مراجعه به پزشکان متعدد بی‌نیاز کرده و تا بهبود کامل و بازگشت تندرستی همراهی نماییم. اکنون با پشتوانه رضایت طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان و به‌منظور پیشگیری، کنترل و بهبود عوامل خطرزا، باافتخار فرآورده گیاهی و بی‌نظیر مجیک لیور را در اختیار همگان قرار داده‌ایم که حاوی ترکیبات ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی مانند پلی فنول‌ها، روتــین، کوئرســتین، کومارین‌ها، ویتامین‌ها، تری ترپن، تانن، لاکتون و ...است که می‌تواند به‌خوبی از کبد محافظت نموده و در پیشگیری و بهبود کبد چرب مؤثر واقع شود. همچنین می‌تواند نقش تنظیم‌کننده آنزیم‌های کبدی و بهبود دهنده یرقان و کلستاز کبدی را داشته باشد.

 

پیش از صبحـانه به میزان80 سی سی مصرف شود.

 

توجه:

 

به‌منظور افزایش اثرات بالینی، از مصرف همزمان این فرآورده با وعده غذایی پرهیز نمایید.مصرف مقطر مجیک لیور در حالت تشنگی، باعث افزایش جذب آن می‌شود.

 

در صورت مصرف همزمان داروی دیگر، مقطـر مجیک لیور نیم ساعت پس از مصـرف دارو، اسـتفاده شود.

 

در دوران شیردهی و برای کودکان زیر سه سال با نظر پزشک معالج استفاده گردد.

محصولات مشابه

ثبت نقد و بررسی

نقد و بررسی

اولین نفری باشید که نقد و بررسی خود را در مورد این کالا ثبت می کنید
test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test