ورود / ثبت نام
پروفایل سوابق سفارش خروج

دسته بندی کالاها

ورود/ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
کد یکبار رمز خود را وارد کنید

رمز عبور خود را وارد نمایید




کد یکبار رمز خود را وارد کنید

شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
لطفا کد یکبار رمز ارسال شده به ایمیل یا موبایل خود را وارد کنید
شما قبلا وارد شده اید
0 تومان
مطالب
پیگیری سفارش


محلول گیاهی پاراتن 500 میلی لیتر

وضعیت: موجود
قیمت: ۵۷۰۰۰ تومان
رتبه: هنوز نظری برای این کالا ثبت نشده است
تعداد:
1

محلول گیاهی پاراتن 500 میلی لیتر

مقطر گیاهی پاراتون چیست؟

سرتاسر بدن ما توسط شبکه امنیتی قدرتمندی تحت حفاظت قرار دارد که «سیستم ایمنی» خطاب می‌شود. سیستم ایمنی طراحی‌شده تا روزانه از بدن ما، در برابر میلیون‌ها میکروب از جنس مختلف، باکتری، ویروس، سموم، انگل‌ها و هر ارگانیسم زنده‌ای که می‌تواند به بدن ما آسیب برساند محافظت نماید.

 

بیشتر مواقع اصلاً حضور این سیستم را حس نمی‌کنیم و متوجه نمی‌شویم که سربازها در بدن ما هر ثانیه به مبارزه مشغول‌اند اما به‌محض اینکه مریض می‌شویم یا عفونتی می‌گیریم، ضعف سیستم ایمنی خودش را نشان می‌دهد.

 

روزانه و حتی هم‌اکنون که در حال تنفس هستیم در معرض انواع و اقسام باکتری‌ها و ویروس‌های معلق در هوا هستیم و سیستم ایمنی بدون اخطار مستقیمی به ما، آن‌ها را از بین می‌برد؛ اما وقتی‌که این میکروب‌ها بتوانند از سد دفاعی گذر کنند، سبب ایجاد سرماخوردگی، آنفلوانزا و … می‌شوند. بیماری‌ها نشانه مستقیم در ضعف سیستم ایمنی بدن ما هستند. عفونت‌های ویروسی یا باکتریایی در حال حاضر بیشترین علل بیماری در انسان‌ها هستند. سرماخوردگی، آنفولانزا، سرخک، اوریون، مالاریا، ایدز و … همگی اثر مخرب این موجودات ریز هستند.

 

ما با علم به پیامدهای جبران‌ناپذیر داروهای شیمیایی و با توجه به پژوهش‌های بالینی فراوان و بررسی‌های انجام‌شده بسته به‌سلامت جسمی کسانی که در سنین گوناگون و با شدت بیماری متفاوت به مراکز درمانی مراجعه نموده‌اند، از مشکلات پیش رو آگاه و راه‌های کنترل و بهبود آن را شناسایی و موردبررسی قرار داده‌ایم. تلاش نموده‌ایم تا با بهره‌مندی از دانش متخصصین متعهد و مجرب، گیاهان دارویی مؤثر را فرآوری نموده و با تولید این مقطر بی‌نظیر، بیمار را از مراجعه به پزشکان متعدد بی‌نیاز کرده و تا بهبود کامل و بازگشت تندرستی همراهی نماییم. اکنون با پشتوانه رضایت طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان و به‌منظور پیشگیری، کنترل و بهبود عوامل خطرزا، باافتخار فرآورده گیاهی و بی‌نظیر پاراتون را در اختیار همگان قرار داده‌ایم که حاوی ترکیبات پلی فنولیک از قبیل تانن و فلاونوئیدها، فیتوسترول، دی ترپنوئید و تری ترپنوئیدها و ویتامین‌ها و غیره است که با تقویت سیستم ایمنی نقش مهمی در سلامت بنیادین مصرف‌کننده و پیشگیری از بیماری را دارد.

 

مکانیسم اثر برخی از اجزاء مهم

حسل

 

گیاه خشک حسل حاوی 2/0 درصد کولین، لاکتون و فیتوسترول است. علاوه بر این مواد دیگری مانند تانن، رزین و ترپن هایی مانند ماروبین دارد. مقدار اسانس گیاه بین 3/0 تا 1 درصد است که از شاخه‌های گلدار (گل و برگ) به دست می‌آید و دارای منتا است که معادل 50 درصد پینن و مقدار بسیار کم از نوعی الکل عطری سزکویی ترین است.

 

گیاه حسل سرشار از فلاونوئیدهایی مانند 6-9 درصد دیوسمین و اسیدهای فنولیک (مانند اسید رزمارینیک)، لاکتون های دی ترپنوئید (ماروبین) و تری ترپنوئیدها (اسید اولئانولیک) است.

 

اسانس این گیاه دارای خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی است. حسل همچنین دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی است که این آنتی‌اکسیدان‌ها سبب مهار آسیب اکسیدانی غـشای سـلولی و در نتیجـه موجـب بهبـود عملکـرد سیستم ایمنی، با توجه به‌ضرورت حفـظ تعـادل سلول‌های بیگانه‌خوار می‌گردند. با توجه به‌ضرورت حفـظ تعادل رادیکال‌های آزاد موجود در بدن توسط عوامل آنتی-اکسیدانی، با حفظ این تعادل می‌توان قدرت دفاعی بدن را ارتقا داد.

 

اسانس گیاه حسل دارای اثر نیرودهنده، آرام‌کننده سرفه، خلط‌آور، مقوی معده و ضد کرم است که در بیماری‌های سینه، جهت رفع عوارض برونش‌ها، به‌ویژه آسم مرطوب، عفونت ریه و سرماخوردگی مورد مصرف درمانی است.

 

پنیرک

 

مواد مؤثره موجود در برگ پنیرک، پلی فنول، ویتامین C، ویتامین E و بتاکاروتن، گاسیپتین 3، گلوسید، فلاونوئید می‌باشند. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که در تمام‌اندام گیاه مقدار قابل ملاحظه‌ای در حدود 50- 15 درصد لعاب وجود دارد. گل‌های پنیرک شامل مواد، آل – آربینوز، آل – رامنوز، دی – گالاکتوزرونیک اسید است. گل‌ها بیش از 10 درصد موسیلاژ دارند همچنین حاوی مقدار کمی تانن و لوکوآنتوسیانین ها و آنتوسیانین است. این گیاه به دلیل وجود ترکیبات فنلی بسیار، از پتانسیل آنتی‌اکسیدانی بالایی برخوردار است و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن می باشد. نتایج مطالعات انجام‌شده بر روی ویژگی ضد میکروبی پنیرک حاکی از آن است که این گیاه دارای فعالیت‌های ضد باکتریایی، ضد قارچی و ضدویروسی علیه بسیاری از پاتوژن ها است

محصولات مشابه

ثبت نقد و بررسی

نقد و بررسی

اولین نفری باشید که نقد و بررسی خود را در مورد این کالا ثبت می کنید
test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test

test
test